Powered By Blogger

Wednesday, April 20, 2011

HELLO HELLO HELLO BOYS. LISTEN HEAR !

Sedapnya ko mengutuk kaum hawa ye. Dah kaum ADAM ko tuh bagus sangat ke? Bajet gud gud je la. Memang lah sekarang ramai kaum hawa snap gambar macam orang yang tak bermaruah,(faham-faham jela) then letak dalam Facebook. Yeahh itu memang perkara yang sangat stupid, sebab mereka rasa mereka cantik , seksi , hot blablabla. Okay aku setuju lah cakap korg (kaum Adam) . But !! Korg (kaum Adam) ingat bagus ke bogel tunjuk dada bagai. Konon KATANG lah kan. padahal macam apa je, BOROI kut HAHAHA Then, pakai singlet bagai lah, pakai baju ketat. HELL-O boys. Lu ingat lu handsome kaa pakai macam tuh. Pakai pakai lah baju okay. Jangan nak pandang kaum Hawa je. Pandang juga kaum korg tuh. Aku bukan nak sokong cara pemakaian kaum hawa zaman sekarang ni. Yeahhh, aku tengok pun macam minah ni desperate gila doh nak tunjuk badan dia, tapi aku just nak menegakkan kaum kami sahaja.  Thats all. Haa, satu lagi yeahh, memang minah sekarang suka snap gambar mulot muncung macam Itik dan lidah terjelir keluar.. Maybe trend minah sekarang lah kut. Tapi, aku rasa okay lagi kut berbanding jantan buat camtu. Hakalah. macam siot je aku tengok laki buat camtu. HAHA macam beruk nak kiss and lick awek dia pun ada kut. Upsssy! Sorry kalo ada sesape terasa. :) Then, sekarang lelaki nak pakai make up buat apa? Macam cantik je. Padahal cam pondan tepi jalan tengah cari mangsa untuk memuaskan nafsu mereka. HAHA :DD Hey hey hey! Tak payah lah lagi buruk aku tengok ada lah. Okay.. Lelaki ko ingat ko lawa ke tindik telinga? Ohh maybe ko rasa ko hebat tindik telinga. OMG! you so silly okay. Ko tak boleh jadi wali untuk anak kau tuh. Then dah lah tak dapat jadi wali. Berdosa pula tuh. errr... korg tak suka apa yang aku cakap nih, P mampus lah, Ada aku kesahh? 
K thats all :)

No comments:

Post a Comment