Monday, March 28, 2011

SELASA day :)

Berita Terkini 

 29 MARCH 2011, SELASA : Semambu, kejadian aneh berlaku di sana kerana di tempat itu mempunyai dua sahaja gerai yang menjual di Pasar Malam. Pisang Goreng dan Menjual pelbagai masakan spt mee dan dll. Penduduk di Semambu yang bernama Nabila sering kelihatan di sana bersama rakannya kerana membeli pisang goreng kesukaan ibunya. Mari kita tanya kepada budak itu.


Wartawan : HAi dik, apa nama?
Saya     : Nabila
Wartawan : Nama kawan adik ni apa?
Saya     : Adaa je
Wartawan : Oh. Nak tanya ni pasar msalam ke?
Saya     : Ye laa, tapi ada dua gerai je,knape?
Wartawan : Mana peniaga yang lain?
Saya     : Tah, gulung tikar agaknya..
Wartawan : (garu kepala)


> tu jela ceritanya, HAHA < 
bosan nak mampus hari ni. ><''

PINGCIU! :D

_|\_____________________,_
../ `--ll__*SHOOT*_______(
./_==o __________________|
...),---.(_(__) /
..// (\) ),------'
.//___//
/`---.'//                 Tembak dia sampai mati PINGCIU! PINGCIU! HAHAHA bosan siot!! Tak tau nak buat gapo dio heh. Hari ni aku tak p sekolah. yeahhh! i'm very lazy girl.. blablabla.. Apa lah kawan kawanku buat di sekolah tu ye? Mesti Waniey sebek sorg.. Nisha ada tak hari ni? huh Tak tau lah.. Sorry Waniey tinggal ko :P 

*THE END*

ISNIN yang MEMBOSANKAN (!)

Bangun pagi seperti biasa. Berat hati nak ke sekolah. Bosan! Pastu pergi ke perhimpunan yang sangat NOOB --'' Dengar cikgu cakap pe tah. Aku tak dengar pun. Sebab tak menarik. HAHA Then, masuk ke kelas. Belajar BM bersama CFL buat karangan. Shit! Tak suka karangan. Sebab tak pandai nak karangnya. HAHA Pastu masa Cikgu Bai pula.. Aku bapak tak minat MATH! So, kitorg bising then kena baling marker pen. HAHA :DD whatever~ Pastu time UCR Tasawwur Islam. blablabla.. Pastu masa Science.. Cikgu Zuridd. Apa lah dia ajar? Aku tak faham.. hm Time KKPB Bahasa Inggeris. Mata aku tak boleh bukak dah masa uh. Ngantuk sangat. Sorry teacher :p Then, time Seni pula.. sebaik cikgu tak ada.. Aku tidur sampai balik. hahaha. Seronok betol tidur kat sekolah. ''Mejaku, Tempat tidurku'' :DD
Balik rumah mengadap Facebook + update Blog.. Tu jela rutin harian aku. Textbook tak buka langsung. Bagus Shahira Nabila ni.. Teruskan sikap malas anda.. HAHA thats all ^^,