Thursday, March 24, 2011

Kawad oh Kawad (!)

Malas gila rasa nak kawad esok! waste time -,- Berdiri cam org bodoh tengah panas. Ingat aku suka er diri tengah panas?! Pastu dah la jumpa sume org bongok kat situ. Mcm SAMPAH! herhh cikgu cikgu malas ar gi.Aku ni sakit kaki , sakit pinggang berdiri lama lama.. dah cam org tua dah aku ni. heh 


* Tak tau nak buat penutup canne,, HAHA ayat tergantung sikit :p

BOSANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN (!)

Haihh sangat bosan tahap apa dah ni. Online pun tarak guna ohh.. aha xD STUDY? hm, belum masanya.. HAHA < masih tak sedar diri nak SPM :p nanti lah..study nya ye.. erm, makan dah.. minum dah.. mandi belum lagi. HAHA mampusssss.. Kat sekolah hari ni aku tidur je. Best gila ^^, cikgu pun tak cara.. haih apa nak jadi tau -,- Pastu balik sekolah aku kemas rumah??? Mak aku tegur.. ''Asal rajin sangat ni?'' Aku diam er, heheh ;) Dah la dah la. Aku tak tau nak tulis pe lagi dah. Bai (cerita yang membosankan pada hari ni) :P