Monday, March 21, 2011

HAACHUM! --''

Dammit! Aku benci gila babi kalo selseme kat sekolah.. Selseme ni degil nak mampus..Aku tak nak dia.. Dia nak gak menyepe kat aku gak (menyepe means ikut setiap masa) HAHA takut orang tak faham pulok. Kan koya bandar.. heh.. teralih topik pula... balik ke topik tadi.. haa selseme tu... tak benti benti ..Sampai minah ni pandang aku pastu sengeh cam kambing... Aku dah lah tengah bengang dengan selseme.. Ada pula dia nak sengeh? -,- pastu kena marah.. hahaha sian minah tu :D pastu setiap kali seni mesti aku selseme... banyak habuk agaknya.. alergik** :p Aku nak lukis pun tak ada mood.. Hidung merah cam badut dan mata bengkak.. Tapi sekejap jela...Teruk gila aku selseme an? ish ish ish..aha xD tah lah gitu jela ceritanya... HAHA aku pun tak tau apa aku tulis ni..erkk -,- !

No comments:

Post a Comment