Thursday, March 24, 2011

BOSANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN (!)

Haihh sangat bosan tahap apa dah ni. Online pun tarak guna ohh.. aha xD STUDY? hm, belum masanya.. HAHA < masih tak sedar diri nak SPM :p nanti lah..study nya ye.. erm, makan dah.. minum dah.. mandi belum lagi. HAHA mampusssss.. Kat sekolah hari ni aku tidur je. Best gila ^^, cikgu pun tak cara.. haih apa nak jadi tau -,- Pastu balik sekolah aku kemas rumah??? Mak aku tegur.. ''Asal rajin sangat ni?'' Aku diam er, heheh ;) Dah la dah la. Aku tak tau nak tulis pe lagi dah. Bai (cerita yang membosankan pada hari ni) :P

No comments:

Post a Comment