Powered By Blogger

Monday, March 28, 2011

ISNIN yang MEMBOSANKAN (!)

Bangun pagi seperti biasa. Berat hati nak ke sekolah. Bosan! Pastu pergi ke perhimpunan yang sangat NOOB --'' Dengar cikgu cakap pe tah. Aku tak dengar pun. Sebab tak menarik. HAHA Then, masuk ke kelas. Belajar BM bersama CFL buat karangan. Shit! Tak suka karangan. Sebab tak pandai nak karangnya. HAHA Pastu masa Cikgu Bai pula.. Aku bapak tak minat MATH! So, kitorg bising then kena baling marker pen. HAHA :DD whatever~ Pastu time UCR Tasawwur Islam. blablabla.. Pastu masa Science.. Cikgu Zuridd. Apa lah dia ajar? Aku tak faham.. hm Time KKPB Bahasa Inggeris. Mata aku tak boleh bukak dah masa uh. Ngantuk sangat. Sorry teacher :p Then, time Seni pula.. sebaik cikgu tak ada.. Aku tidur sampai balik. hahaha. Seronok betol tidur kat sekolah. ''Mejaku, Tempat tidurku'' :DD
Balik rumah mengadap Facebook + update Blog.. Tu jela rutin harian aku. Textbook tak buka langsung. Bagus Shahira Nabila ni.. Teruskan sikap malas anda.. HAHA thats all ^^,

No comments:

Post a Comment