Monday, April 04, 2011

O M G !

Banyak betul dugaan kat aku ni. Orang cakap kalau nak hadapi peperiksaan ni memang banyak dugaan yang datang. Yeahh, betul lah tuh.. Macam macam dugaan datang kat aku. Antaranya transport takde nak p sekolah --'' Aku tak tau lah weh. Aku nak pindah sekolah. Tapi, aku sayang lah pelajaran aku ni. Dah belajar tapi nak pindah pula..SANGAT RUGI! Then, kawan kawan aku kat sini.. DAMN! Pastu aku nak masuk hostel.. tapi aku tak tau lah. Tengah fikir lagi -,- Hm, Ya Allah! Beratnya dugaan kau bagi ni.. Tabahkan hati kau Nabila.. Kuatkan Iman. Setiap masalah mesti ada jalan penyelesaiannya. InsyaAllah :'(

No comments:

Post a Comment