Powered By Blogger

Friday, April 08, 2011

..................................NON TiTLE

Minah Minah Minah. Gelabah gila do kau ni. Kutuk kutuk aku dari belakang. Minah kalo ko berani cakap depan ah beb. Asal nak cakap belakang? Kalo ko tak kenal aku? Asal ko tulis pasal aku dalam blog? HAHA lawak gila do ko ni.. Sian. Budak baru nak up! Menjaja cerita aku kat blog ko sebab ko nak up kan? Takpe takpe. Silakan dengan cerita bodoh anda.. Minah aku nak nasihat ni. Baca baik-baik dan renung renungkanlah ''Hidup ni jangan cara ke orang, Walaupun ko tak suka orang tuh, Ko diamkan je mulot ko yang busuk tuh. Aku bukan pe.. Maybe orang pandang aku dan mmbe aku buruk jelik, jijik dan segala bagai. Tapi, maybe satu hari nanti orang fikir-fikir ko ni kepoh suka cara tepi kain org'' dan satu lagi ko and tha geng ''You're not God to judge people from their attitude, maybe kitorg lebih better daripada korg yang suka cara hal orang dan mengutuk sewenang wenangnya. :) Menfitnah itu berdosa besar. Lagi besar dari dosa membunuh. Terima Kasih :)

No comments:

Post a Comment